QueenEsküvő

Az esküvőszervezés 3 buktatója, amire biztosan nem is gondoltatok!

Az esküvőszervezés 3 buktatója, amire biztosan nem is gondoltatok!

2020-01-28 12:00     Szerző: Bojtos Rebeka

Az esküvő szervezése a legtöbb pár számára egy teljesen idegen terület. Olyan élethelyzet, amiben még nem volt részetek. 

Rengeteg a szokás és a hagyomány, amik ismeretlenek lehetnek a számotokra, nem is beszélve a különböző egyedi igényekről és helyzetekről.

Most összegyűjtöttünk nektek 3 buktatót, amire biztosan nem gondoltatok és 3 megoldást, ami könnyebbé teheti az esküvő szervezés menetét.

ROSSZ SZOLGÁLTATÓT VÁLASZTOTTAM

Mivel a legtöbb párnak nincs rutinja ezen a területen, ezért van, hogy nehéz jó szolgáltatót választani és sokszor csak a nagy napon derül ki, hogy nem jó cégre esett a választásuk. Összecsapott dekoráció, hervadozó virágok, tesze-tosza vőfély, ittas zenész, pocsék ételek, amik persze a kóstoláson még finomak voltak. Rejtett költségek, amiket aznap tudsz meg. Késő szállítók, korán távozó szolgáltatók, és a rémálmot még folytathatnám.

De, hogyan lehetünk biztosak abban, hogy életünk egyik legszebb napját megfelelő kezekre bíztuk.

TIPP:

Nem érdemes rábökni az első szolgáltatóra, akibe a neten belefutottatok. Keressetek meg minden témában több szolgáltatót. Szabjatok magatoknak egy költségkeretet, de első sorban ne az ár legyen a döntő, hanem a szimpátia és a referenciamunkák. Érkezzetek a találkozókra sok kérdéssel és mérlegeljétek, kitől milyen válaszokat kaptok.
Hagyatkozhattok ajánlásokra is. De ne felejtsétek el, hogy minden esküvő egyedi, minden család más. Ami egy kisebb falusi esküvőn kiváló volt, a képeken jól mutat / az elmondás szerint kiváló lesz, de a ti esküvőtökön snassz összhatást ad majd. Illetve fordítva is igaz. Ami egy nagy elegáns lakodalom fénypontja volt, az egy kisebb családiasabb hangvételű rendezvényt lehet agyon üt. Az ajánlásokra tekinthettek mindig hasznos infóként, de szkeptikusan.

A legjobb, amit tehettek, hogyha saját magatok kutattok, saját benyomásokat szereztek és ezek alapján hoztok döntést.

Ehhez nagy segítséget nyújt a queeneskuvo.hu cégkeresője, melyben minden témakörben akár több szolgáltatótól is tudtok azonnal ajánlatot kérni.

NAGY LAGZI, KIS HITEL?

Ma már egyre divatosabb az esküvőhöz hitelt felvenni. Persze van az az élethelyzet, amikor ez indokolt, de nektek és a pénztárcátoknak is jobb, ha önköltségesen meg tudjátok oldani az esküvőtöket. Elvégre ez a nap rólatok és a szerelmetekről szól, minden más csak kerítés.

Sok pár számára persze elképzelhetetlen, hogy túlköltekezzen. De ha nem készültök külön haditervvel, akkor sajnos könnyen előfordulhat, hogy a sok összeadódó kisebb kiadás, váratlan költségek, végül hosszabb számlát eredményeznek, mint amivel terveztetek.

TIPP:

Fontos, hogy előre szabjatok magatoknak egy keretet, és azt igyekezzetek tartani. Egy átlagos magyar esküvőt körülbelül 1,5 és 3 millió forint között lehet megszervezni. Ha ennél többet tudtok rászánni, akkor nyugodtan, gondolkozzatok a prémium kategóriában. Ha viszont kevesebbet, akkor készüljetek fel kompromisszumokra és már az elején egymásra, a közösségre tegyétek a hangsúlyt ne a környezetre és a műsorokra.
Ha megvan a számotokra optimális költségkeret, akkor, hogyan tudjátok nyomon követni a legkönnyebben, hogy tartjátok-e a keretet? Csinálhattok egy Excelt, amibe mindent vezettek. Vagy használjátok a queeneskuvo.hu oldalon a költségvetés fület, ahol egy program segítségével a weboldalon vezethetitek a költségeket. A költségvetés vezető nagy előnye hogy bármikor bárhonnan elérhető bejelentkezett profilotokon keresztül, és már számos szolgáltatást előre felvezettek Nektek, ahova már csak az összegeket kell beírni, de új címkéket is létrehozhattok. Fontos, hogy ennek a programnak a használata minden menyasszony számára teljesen ingyenes.

MI MARADT KI?

Sok friss házas, van úgy vele, hogy imádják az esküvőjüket, és nekik így volt tökéletes, voltak dolgok, szolgáltatások, amik hiányoztak, pedig nagy hasznát vették volna. Ezek a rádöbbenések azok, amikkel csak aznap szembesülsz, hogy lehet mégiscsak szükség lett volna rájuk, lehetnek apróságok, mint például, hogy jó lett volna valamilyen program, ami leköti a vendégek figyelmet a naplementés képek készülése alatt. Vagy, hogy mégis jó lett volna a barátokkal betanulni valami közös táncot, mert a vendégek az amatőr produkciót is annyira élvezték, de egy ilyen kis mini flashmobe koronázta volna meg legjobban az estét. De egész nagy hiányosságok is kiderülhetnek, minthogy a szervezés közben úgy döntöttetek, hogy nem akartok vőfélyt, de végül semmi alternatívával nem készültetek és bizony nagyon hiányzott volna egy koordinátor, akár egy ceremóniamester személyében, aki megalapozza a hangulatot, elirányítja az embereket.

TIPP:

Úgy kerülhetted el a legegyszerűbben, hogy a szervezés közben semmi ne maradjon ki, hogyha egy jól átgondolt, a legtöbb szükséges szolgáltatást tartalmazó cheklistán végig mentek.

Minden szolgáltatásnál beszéljétek meg, hogy az mit takar, miért lehet hasznos az esküvőtökön. Ha bizonytalanok vagytok, nyugodtan kérdezzetek és mérlegeljetek, hogy szükség lesz-e rá.

Utólag könnyű okosnak lenni, így a lista alapján érdemes beszélgetnetek olyan párokkal, akiknek nemrég volt esküvőjük.

A neten több ilyen listával is találkozhattok, de a queeneskuvo.hu tennivalók menüjében, egy szuperül rendszerezett sok témára kiterjedő listát is találhattok. Plusz pont még, hogy nem csak jelölhetitek, ami már megvan, de hozzá is adhattok plusz lehetőségeket. Így itt mindenre kiterjedő listát vezethettek.

Ha szereznétek az esküvőszervezést egy igazi élményként megélni, és a lehető legegyszerűbben megcsinálni akkor regisztráljatok még most a queeneskuvo.hu oldalon. A regisztráció minden menyasszony és vőlegény számára díjmentes és még sok hasznos alkalmazást találhattok az oldalon belül, amik mind leegyszerűsítik majd a szervezést.

Ne felejts el regisztrálni: https://queeneskuvo.hu/auth/register/bride Használd örömmel esküvő terveződet:)

Összesen 4 db kép

Az esküvőszervezés 3 buktatója, amire biztosan nem is gondoltatok! 1.
Az esküvőszervezés 3 buktatója, amire biztosan nem is gondoltatok! 2.
Az esküvőszervezés 3 buktatója, amire biztosan nem is gondoltatok! 3.
Az esküvőszervezés 3 buktatója, amire biztosan nem is gondoltatok! 4.