QueenEsküvő

Réka és Zoli görögországi álomesküvője

2019-09-02 12:00     Szerző: Bojtos Rebeka

Sokan álmodunk egy tökéletes tengerparti esküvőről, de ez az álom többnyire nem valósul meg. Zoli és Réka álma azonban valóra vált, ennek történetét olvashatjátok el.

A történetet picit korábbról kezdeném,  mint csak maga az esküvő.  Lassan másfél éve komoly önmunkába kezdtem,  megtanultam két csodálatos módszert, melyekkel ma már nem csak magamnak, hanem másoknak is segíteni  tudok.  Elindítottam  többek  között a blogom és a szakmai közösségi oldalam, így amikor megkaptam a felkérést,  hogy írjak az esküvőnkről nagyon boldog voltam!

Mindig is kis esküvőre vágytunk a Férjemmel, mert szerintünk meghittnek kell lennie, azokkal az emberekkel, akik tényleg az életünk és a kapcsolatunk szerves részei. Azt gondoltuk, hogy akkor tud igazán rólunk szólni, és azt az eszmeiséget képviselni, amit mi szerettünk volna,  ha így valósítjuk meg. Kis létszámmal, különlegesen.

Elkezdtük megszervezni itthon, de valahogy éreztük, hogy ez így még mindig nem az, amire igazán vágyunk. Egyik este a közösségi oldalamon felbukkant egy hirdetés: Thassos Dream Wedding. Gyönyörű kék vízű,  fehér homokos tengerpart.  Nem is messze, Görögországban.

Mivel a véletlenekben nem hiszek,  rögtön kértem is egy árajánlatot. Meglepetésemre szuper árakkal, egy nagyon kedves levelet kaptunk válaszul.  Nem csak a házasság kötésről, hanem egy komplett utazásról,  hogy nekünk már semmire ne legyen gondunk.  Prezentáltam az ötletem, a Férjemnek: mit szólna, ha ott tartanánk az esküvőnket.  Meglepődött, azt mondta,  nem hitte teljesen, hogy tényleg én sem akarok nagy hetedhét országra szóló esküvőt. (Azt gondolta, minden lány olyanról álmodik). De nagyon örült.  Ezután elmondtuk a szülőknek, nekik is nagyon tetszett az ötlet. Következő lépés a többi családtag és barátok értesítése volt. Elmondtuk nekik, hogy a szüleinket és testvéreinket tudjuk meghívni erre az utazásra és az ő költségeiket mi álljuk.
A barátainknak pedig elmondtuk, hogy nagyjából milyen költségekkel járna,  és nagyon boldogok lennénk,  ha velünk tudnának ünnepelni.

Így  ha  belefér  nekik  időben  és  anyagilag  (mert nekünk nem áll módunkban finanszírozni, csak az esküvői  vacsorát),  egyébként  is  nyaraltak  volna, fontosak  vagyunk  nekik  és  velünk  tartanának, akkor  nagyon  nagy  szeretettel  várjuk  őket  és intézünk  mindent.

Bevallom számunkra több szempontból is ez volt a tökéletes választás! Nekünk nagyon fontos az összetartás és a szeretet.  Az, hogy a szűk családunkkal és a legjobb barátainkkal egy egész hetet tölthettünk el egy tengerparti nyaraláson és grátisz egy csodálatos szertartás keretein belül örök hűséget is fogadhattunk egymásnak fantasztikus érzés. A  szervező  Hölgy,  Krisztina  mindent  intézett. Nekünk mindössze a ruhát és a repülőjegyeket kellett  megvennünk.   Szállás,  transzfer,  esküvő, vacsora, szabad program egytől egyig várt minket.
Sokan nem mernek külföldön házasodni, félve attól, mit szólna mások,  eljönnek e a vendégek,  de ha ezaz álmotok akkor bíztatlak,  vágjatok bele és megfogtok lepődni, hogy támogatnak majd benneteket szeretteitek.

Nekünk fantasztikus élmény volt az egész hét.  A nagy nap pedig tökéletes!!!  Csodás helyszín,  gyönyörű ruha, család, barátok, napsütés, tenger.  És az örök  életre  szóló  Társ.  Ezerszer  is  ugyanígy csinálnám!!! Ti se féljetek az újtól és az ismeretlentől mert egy életre szóló élményt kaphattok, hogyha bátrak vagytok.
Hálásan köszönjük a Családnak és a Barátainknak, hogy ott voltak, és hogy ennyire szeretnek minket!

- dr. Varsányi- Gaál Réka -

Szolgáltatóink,  akik nélkül szintén nem lehetett volna ilyen szuper ez a nap:Thassos Dream Wedding (Krisztina, a fodrász, a fotósok és a sminkes) KE fashion Kovács Erika - esküvői ruha Németh Karikagyűrű - Susán Gergely